Vrácení a reklamace

 

Jak na vrácení nebo reklamaci zboží?

Produkty zakoupené na fyzickou osobu (nepodnikatele), je možné vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě viz obchodní podmínky. Stejné je to v případě výměny nebo reklamace (reklamovat můžete samozřejmě po celou dobu záruky).

Produkty zabalte a spolu s průvodním dopisem zašlete na adresu skladu:

A.T. Shop s.r.o. / Onpira.cz 

Václava Nového 1194
Rokycany 337 01

Využít můžete také formulář pro odstoupení od kupní smlouvy nebo reklamaci. 

FORMULÁŘ PRO REKLAMACI (stáhnout v PDF)

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (stáhnout v PDF)

V průvodním dopise uveďte číslo objednávky, kontakt na Vás a stručně popište Váš požadavek tak, abychom po rozbalení věděli, jak máme s přijatým zbožím naložit. V případě vrácení nezapomeňte na číslo bankovního účtu pro vrácení peněz.

 

Kde najdu reklamační řád?

Postup reklamace se řídí českým právním řádem a obecné informace naleznete přímo v obchodních podmínkách.
Speciální reklamační řád u nás nenajdete.

 

Co je potřeba doložit k zasílanému zboží?

Pro reklamace je důležité přiložit hlavně průvodní dopis s popisem vady.

Ke každému zboží doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu a odeslat jej spolu s veškerým příslušenstvím.
Pokud si nejste jistí, kontaktujte nás na info@onpira.cz nebo telefonem +420 775 592 670.

Ne vždy je nutné zboží zasílat zpět.
Reklamaci lze uplatnit nejen mailem, ale také telefonicky nebo online. 

 

Jak zjistím stav své reklamace?

Pokud jsme se nedohodli jinak, řešíme reklamace obratem - bez čekání.

Pokud to povaha a charakter vady vyžaduje, může se řešení zdržet o posouzení technikem. V takovém případě vás neprodleně informujeme emailem nebo telefonicky a domluvíme se na dalším postupu. Je-li to nutné můžete se na průběh a stav reklamace zeptat emailem na info@onpira.cz, popřípadě telefonicky na čísle +420 775 592 670

 

Jak dlouho bude reklamace trvat?

Reklamace, v případě kupujícího spotřebitele, řešíme neprodleně, obvykle v rámci jednoho pracovního dne (nejdéle do týdne).
Reklamace může ze zákona trvat až 30 dní, ale uděláme vše proto, aby to bylo o poznání dříve.

V případě kupujícího podnikatele zákon lhůtu pro vyřízení reklamace nestanovuje, přesto řešíme tyto situace obdobně jako u kupujícího spotřebitele nejpozději do 40 dní.

Vymezení pojmů kupující spotřebitel a kupující podnikatel najdete v Obchodních podmínkách.

 

Reklamace se blíží k 30. dni, co dělat?

Je pravděpodobné, že jsme vás nezastihli na telefonu a návrh řešení, který jsme vám poslali do emailu, máte ve spamu.
Překontrolujte si emailovou schránku "nevyžádané" a pokud ani tam nenaleznete odpověď, zeptejte se nás na stav reklamace emailem na info@onpira.cz, popřípadě telefonicky na čísle +420 775 592 670

Pokud vy ani my neobdržíme do 30 dnů odpověď, bude nejpozději 30. den (dle výsledku reklamace - viz protokol zasílaný emailem) produkt zaslán zpět na vaši kontaktní adresu nebo vráceny peníze.

 

Jak a kde si mohu vyzvednout vyřízenou reklamaci?

V případě, že jste zboží zaslali poštou, bude vám odesláno zpět na adresu nebo úložné místo, ze kterého přišlo a produkty, které přinesete osobně, budou k vyzvednutí na stejném místě, pokud jsme se nedohodli jinak.

 

Jak dlouho potrvá servis nebo pozáruční oprava?

Ve spolupráci s autorizovanými servisy na území ČR se snažíme řešit všechny opravy do 30 dní. Pokud to z nějakého důvodu není možné, budeme vás včas informovat.

 

Máme technický dotaz?

Veškeré technické dotazy posílejte na email info@onpira.cz