Reklamace a výměna zboží

Jak na vrácení / výměnu zboží?

Produkty zakoupené na fyzickou osobu (nepodnikatele), je možné vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě viz obchodní podmínky. Stejné je to v případě výměny.

Produkty zabalte a spolu s průvodním dopisem zašlete na adresu skladu viz kontakty.

V průvodním dopise uveďte číslo objednávky, kontakt na Vás a stručně popište Váš požadavek tak, abychom po rozbalení věděli, jak máme s přijatým zbožím naložit. V případě vrácení nezapomeňte na číslo bankovního účtu pro vrácení peněz

Kde najdu reklamační řád?

Kompletní informace o reklamacích jsou obsaženy v obchodních podmínkách.

Kde mohu uplatnit reklamaci?

Veškeré zboží je samozřejmě možné reklamovat

  • osobně na pobočce onpira.cz (A.T. Shop s.r.o.)
  • odesláním zboží na adresu:

Onpira.cz A.T. Shop s.r.o.
Na šachtě 140
Sulkov - Líně 330 21

Co je potřeba doložit k reklamovanému zboží?

K reklamaci doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu. Dále doporučujeme zboží odeslat spolu s příslušenstvím dle charakteru vady (světlo nesvítí = světlo + žárovka), případně kontaktovat reklamační oddělení emailem na info@onpira.cz a dotázat se na požadované příslušenství.

Důležité je přiložit průvodní dopis s popisem vady.

Reklamace můžete uplatnit telefonicky nebo online např. emailem.

Jak zjistím stav své reklamace?

Stav reklamace je možné zjistit emailem na info@onpira.cz, popřípadě  telefonicky na čísle +420 775 592 669.

Jak dlouho bude reklamace trvat?

Reklamace, v případě kupujícího spotřebitele, řešíme neprodleně, obvykle v rámci jednoho týdne, maximálně však do 30 dní.

Přestože, v případě kupujícího podnikatele, zákon lhůtu pro vyřízení nestanovuje, řešíme reklamace kupujícího podnikatele maximálně do 40 dní.

Vymezení pojmů kupující spotřebitel a kupující podnikatel najdete v Obchodních podmínkách.

Přišel mi email z reklamačního oddělení, co s tím?

První email je potvrzení o přijetí reklamace. Podle čísla protokolu je možné se informovat o stavu reklamace.

Druhý email je informace, jak byla reklamace vyřešena.

Dalším emailem může být cenová nabídka na placenou opravu. Tu odesíláme v případě, že reklamace nebyla uznána jako záruční a nabízíme tím mimozáruční - placenou opravu. Zde je potřeba bezodkladně odpovědět, abychom správně zařídili vše potřebné.Nabídku placené opravy můžete přijmout, nebo odmítnout. To záleží zcela na Vás. 

Reklamace se blíží k 30. dni, co dělat?

Můžete se zeptat na stav reklamace.

Případně vyčkat než Vám automat 30. den zašle protokol o výměně zboží nebo vrácení peněz.

Jak a kde si mohu vyzvednout vyřízenou reklamaci?

V případě zaslání poštou, Vám bude vyřízená reklamace odeslána zpět na adresu, ze které přišla, pokud v průvodním dopise neuvedete jiný požadavek.

V případě osobního převzetí bude vyřízená reklamace připravena na pobočce, kde byla reklamace uplatněna.

Co potřebuji mít s sebou, abych si mohl(a) reklamaci vyzvednout osobně?

K osobnímu vyzvednutí je potřeba předložit originál reklamačního protokolu, který jste obdrželi při uplatnění Vaší reklamace.

Mohu pro vyřízenou reklamaci poslat někoho jiného?

Ano. Pověřená osoba musí mít i sebe originál reklamačního protokolu nebo plnou moc k převzetí zboží (stačí neověřenou).

Doporučujeme dopředu informovat reklamační oddělení emailem info@onpira.cz nebo telefonem na +420 775 592 669.

Jak dlouho může trvat servis nebo pozáruční oprava?

Snažíme se, ve spolupráci s autorizovanými servisy na území ČR, řešit tyto opravy do 30 dní.

V případě nutnosti odeslání do servisu mimo ČR, se doba opravy může prodloužit.

Mám technický dotaz, co s tím?

Technické dotazy posílejte na email info@onpira.cz